Politica de Retur si Schimbare produs
-
Dreptul de a returna produsele
La magazinul nostru, dorim sa asiguram clientilor o experienta de cumparare cat mai placuta. Conform legislatiei în vigoare, ai dreptul de a returna produsele achizitionate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fara a fi nevoie să motivezi decizia.
Te rugam sa nu trimit colete cu plata la destinatar sau prin Posta Romana.
-
Conditii pentru returnare
Pentru ca un produs sa fie eligibil pentru retur, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- Produsul sa fie în aceeasi stare in care a fost livrat (fara urme de utilizare, pete sau deteriorari).
- Etichetele si ambalajul original sa fie intacte.
-
Produse care nu pot fi returnate
Conform legii, urmatoarele produse nu sunt eligibile pentru retur:
-
Pasii pentru returnarea produsului:
In cazul in care intampini probleme sau ceva nu functioneaza contacteaza-ne la
contact@kiddiestore.ro sau la telefon
0742497360.
b. Dupa completarea formularului de retur, veti fi contactat si veti putea alege una din optiunile:
- Colet la schimb - plasarea unei noi comenzi, iar la finalizarea se va alege 'Colet la schimb' ca si mod de livrare. Curierul va aduce noul produs si il va prelua pe cel din comanda initiala. Costul serviciului este 29.99 lei.
- Retur prin curier cu ridicare de la tine - trimitem un curier pentru a ridica produsul returnat de la tine. Costul serviciului este 24.99 lei si va fi retinut din suma totala care va trebui rambursata in urma returului.
- Retur la easybox Sameday - poti returna produsul intr-un locker easybox Sameday. Costul serviciului este 19.99 lei si va fi retinut din suma totala care va trebui rambursata in urma returului.
- Folosind curierul agreat de tine - trimite coletul la Kiddie Store SRL - Aleea Ninsorii, 30a, bloc C1, ap. 27, Sector 3, Bucuresti.
-
Rambursarea contravalorii
- Rambursarea sumei achitate va fi efectuata în termen de 14 zile lucratoare de la primirea si verificarea produsului returnat.
- Rambursarea se va face prin aceeasi metoda de plata utilizata la cumparare (card bancar, transfer bancar etc.).
-
Produse defecte sau livrate gresit
In cazul produselor care prezinta defecte sau au fost livrate gresit:
- Te rugam sa ne contactezi imediat la contact@kiddiestore.ro sau telefon 0742 497 360.
- In aceste cazuri, vom acoperi integral costul transportului pentru retur si inlocuire.
-
Recomandari suplimentare
- Asigura-te ca produsul este ambalat corespunzator pentru a evita deteriorarile in timpul transportului.
- Pastreaza dovada expedierii pana cand returul este finalizat.
In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul
Kiddie Store SRL - Aleea Ninsorii, 30a, bloc C1,
ap. 27 pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.